lauantai 27. syyskuuta 2014

Mä puhun siit, mitä mä pidän tärkeen!♥

Kesäloman viimesenä päivänä suunnattiin Roosiksen kanssa Nokialle Mikael Gabrielin ja Brädin keikalle. Aikalailla heti kun päästiin keikkapaikalle alkoi ihan jäätävä sade ja tuuli. Ihmiset joutuivat menemään katoksiin ja keikkojen alkuja siirrettiin melkein tunnilla eteenpäin. Kun sade viimein hiipui pieneksi tihkusateeksi, Brädi aloitti. Vaikka oltiin seisty katoksessa ja mentiin vasta 10 minuuttia ennen keikan alkua lavan eteen, päästiin kolmanteen riviin. Tosin lavan edusta lainehti vedestä ja jouduin seisomaan kohdassa, jossa mun kengät peitty kokonaan veden alle. Keikka meni tosi nopeesti, mutta oli hyvä. En oo pitkään aikaan ollukaan Brädin keikalle.
Kun Miklu aloitti keikkansa, alkoi aurinkokin paistamaan. Keikka oli tosi huippu lukuunottamatta viimeisten biisien aikana roiskuvaa kuravettä. Mikael veti viimesenä woppaa ja vihdoin vapaa. Niitten kappaleitten kohdalla kuuluu aina hyppiä ja bilettää. Yritin ensin hyppiä vähän, mutta se ei ollut kovin mukavaa. Kun kuravettä oli nilkkoihin asti suurinosa tajusi, ettei siellä voinut hyppiä. Muutama ei kuitenkaan tuntunut siitä välittävän vaan hyppi silti. Jo woppaa biisin jälkeen mun jalat ja selkä oli aivan kurassa. Viimeisen biisin puolessa välissä mun oli pakko mennä pois siitä edestä taaksemmaksi, koska olin kaulaan asti ihan kurassa, mukaanlukien mun kamera oli myös. Aika moni muukin lähti kauemmaksi, niin sai sitten pomppijat jäädä keskenään kurastamaan toisiaan. Kuulin muutamalta tytöltä, että MG on menossa viereiselle uimahallille heti keikan jälkeen. Juostiin keikan jälkeen sitten sinne uimahallille. Siellä oli onneksi vasta muutama fani, niin meidät otettiin sisälle ja päästiin moikkaamaan Miklua ja ottamaan yhteiskuvat. 


♥: Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti