tiistai 3. helmikuuta 2015

Kuulumisia




Tosiaan vietin tossa syksyllä/talvella pientä "inspiraation haku taukoo". Nyt oon palannut ja yritän pitää blogini hengissä ja ajantasolla. Voisin aloittaa tän vuoden kuulumisilla. Tammikuu on mennyt todella nopeesti. Mitään hirveen erikoista ei oo tapahtunut. Viikonloput on kulunut kavereiden kanssa ja viikot pääasiassa harrastuksissa. 

Pari viikkoa sitten meidän koulussa vietettiin jokavuotista kesä keskellä talvea päivää. Oli ihanaa pukea minishortsit päälle, vaikka mittari näytti -17 astetta. Mulla on muutenkin ollut ihan hirveä ikävä kesää, koska viime kesä oli niin lämmin ja ihana!

Koeviikko mulla alkaa ylihuomenna ja kestää melkein hiihtolomaan asti. Tää koeviikko kestää normaalia pidempään, mikä tarkottaa myös että on aikaa itse koeviikolla lukea enemmän. Se on todellakin hyvä, koska oon ollut hieman laiska tän jakson aikana. Onneksi tää on viimeinen paha jakso ja sitten on jäljellä enää kaksi rentoa jaksoa. Tiedän, etten keväällä jaksa enää opiskella yhtä ahkerasti kuin syksyllä, joten suunnitelin helppoja jaksoja keväälle.




Oon ajatellut, että hiihtolomalla kuvaisin mydayn. Laittakaa kommenttia olisko yhden päivän myday vai joku myweek tyylinen video kivempi. Tähän loppuun laitan vielä muutamia kuvia tammiakuun ajalta.


kummityttö kylässä
kesä keskellä talvee -teemapäivä

♥: Anna

2 kommenttia:

  1. sellanen myweek vois olla kiva, kun en oo sillasia aiemmin montaakaan kattonu... hyvä anna, kiva postaus <3

    VastaaPoista
  2. Joo luultavasti toteutan sen myweek videon, kun sitä on enemmän toivottu. Ja kiitos kiitos! :3

    VastaaPoista